Tuesday, February 24, 2009

Hilangnya Kereta Mewahku....

Semalam aku saja nak selak "paper" sebab dah lama x selak berita harian, utusan, kosmo dan sebagainya...bukan aper aku sangat terserempak ngan artikel pasal Karpal ni...aku takut nak termuntah dan pening kepala ngan perangai Karpal ni...hari tu ada member yang berbisik cakap Si Karpal ni dapat sampul surat berisi peluru...Ape maksud tu???Tp aku x heran pun coz mengenangkan dalam dunia politik ini mcm2 cara digunapakai untuk berjaya...mgkin peluru pistol itu dihantar oleh Parti beliau sendri atas perancangan Si Karpal sendiri bagi membuatkan rakyat simpati terhadapnya...cukup la aku ulas sampai situ...pandai2 la menilai... berbalik kepada cerita bagaimana aku dah bersedia untuk menilik semula "paper" yang ada semalam, aku pun x tahu kenapa hati teringin sangat untuk kuar membeli "paper"...Rupanya ada satu artikel yang memang aku tggu2 untuk baca... apalagi pasal kereta-kereta mewah si exco-exco Nizar la...tersergam indah kereta-kereta tersebut di rumah kediaman rasmi MB Perak...nampak berkilat dan megah...patut si Nizar ni nak sangat beli kereta ni sebagai kereta rasmi... Apepun itu semua dah jadi kenangan...ucapkan jer "selamat tinggal Camryku"..."selamat tinggal syurgaku"...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails