Monday, May 02, 2011

Najib Dah Bersuara!!!!! Kaum Cina Tak Reti-reti Lagi!!!

Sudah sampai masa dan ketika kata dua perlu diberikan...Barangkali itu yang difikirkan oleh Najib selaku orang pertama dalam parti kompenen BN....Padan Muka.... Apa Najib cakap kat diorang (baca disini).. Agak-agak kaum cina ni sedar ke dengan laungan oleh Najib tu...ke masih buat bodoh dan sedar diri lagi...Atau diorang nk ckap Najib ni rasis sebab tak bagi jawatan kabinet untuk wakil cina.... Pada hamba tindakan yang tepat telah dibuat. Nasib kaum kamu terletak ditangan kamu. Sudah berapa kali kaum cina menipu kepimpinan BN semasa Pilihan Raya Kecil. Dimana segala kemahuan mereka demi kepentingan kaum mereka sentiasa dipenuhi tetapi apa yang terjadi. Penipuan berlaku. Kaum cina tidak bersama-sama kerajaan. Adakah ini tidak rasis. Jika perjuangan kaum/bangsa dianggap rasis!!! Bagaimana pula satu ketika dahulu di mana kaum cina telah memohon untuk Tun M membuka Sekolah Menengah (Jenis) Kebangsaaan, selepas itu universiti mereka sendiri dan segala peruntukkan sehinggalah ke zaman Najib. Segala permintaan demi kaum mereka diusurkan kepada pimpinan BN. Adakah ini tidak rasis!!!!!!!!

1 comments:

humpty27 said...

Kaum cina tidak akan mberontak slgi Tan Sri Taib BN kamu 2 xtrn2 takhta. Keadaan amat berbeza di swk. Jika kaum cina ttp myokong SUPP (George Chan) maka akan mjadi "puppet" Taib lh seumur idup...

Tapi saya tetap respect dgn smgt kaum cina.. mereka hanya 1 dalam seribu. Tapi mereka mampu mnumbangkn George Chan the puppet dgn suara org ramai n muafakat. Tidak sperti bangsa lain. Rasuah di depan mata bagi mereka Durian runtuh... Bangsa Dayak masih mabuk lgi.

Related Posts with Thumbnails